« wstecz

Systemy lojalnościowe

W obecnych czasach budowanie stałych relacji z klientem jest znacznie utrudnione. Priorytetem staje się pieniądza, co za tym idzie cena, dlatego zwiększenie lojalności posiadanych już klientów staje się nieodzowne. Popularne narzędzia wdrażane w celu wzmocnienia relacji z klientami noszą nazwę systemów lojalnościowych. Systemy te mają za zadanie skłaniać aktualnych klientów do częstszych, większych zakupów czy rozszerzenia koszyka zakupowego o inne produkty, oferując w zamian różnego rodzaju korzyści w postaci zniżek, upustów czy prezentów. Popularyzację systemów lojalnościowych w ostatnich czasach można zaobserwować tankując paliwo na stacji czy robiąc zakupy w hipermarkecie. Oprogramowanie lojalnościowe tworzymy pod wymagania klienta. Posiadamy również gotowe aplikacje współpracujące z czytnikami kart magnetycznych, zbliżeniowych, kodów kreskowych, drukarkami fiskalnymi firmy Novitus czy wirtualnymi terminalami kart płatniczych.

Naszymi klientami są m.in. SKODA TMT (Wałbrzych, Wrocław), Salony Grace - Grażyna Grałka, MaxMara (Łódź), Marella (Łódź), itd.


NEWS

:: Integracja czytnika linii papilarnych w drzwi naszego partnera firmy RK Aluminium.

Wspaniały przykład integracji czytnika linii papilarnych ekey integra w przepięknie zaprojektowane drzwi firmy RK Aluminium. DO wyboru również subtelnie ukryty w pochwyt - skaner linii papilarnych arte.

:: Camerimage 2018. System Automatycznej Identyfikacji.

Jesień to dla Cardco szczególnie zwiększona aktywność w zakresie obsługi Systemów Identyfikacji ważnych imprez masowych w obszarze kultury.

:: NOWOŚĆ - Drukarki ZC100, ZC300, ZC350

Wreszcie są dostępne tak długo oczekiwane nowe modele drukarek kart,które zastąpią drukarki ZXP1 i ZXP3. Ich największą zaletą jest większa mobilność, wyższa jakość nadruku na kartach PVC i prędkość druku termosublimacyjnego.

:: Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit

To już 10-ty raz zagościł w Łodzi Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit, którego mieliśmy przyjemność wspomóc systemem identyfikacji gości.

:: Systemy Lojalnościowe i Kartowe - Newsy SPA - wiadomości ze świata SPA & Wellness

Wywiad z Prezesem Zarządu firmy CARDCO Markiem Galewskim na temat Systemów Lojalnościowych.

Karty

do góry